نقد شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain-ML01
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی از جمله دستگاهی است که به درگاه فندک ماشین متصل می شود و برق مورد نیاز گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال را از باتری ماشین تامین می کند، پس اگر شما هم ناچار به رانندگی طولانی مدت و سفر هستید همراه داشتن یک شارژ فندکی با کیفیت و کارامد برای شما ضروری است،  شارژر فندکی Grain-ML01 یک و شارژ فندکی بادوام و دارای طول عمر بالاست است. در این مطلب به طور کلی شما را با شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01 آشنا خواهیم کرد، با نقد و بررسی دو سایت معتبر دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

دیجی کالا:

  • ابعاد
    40*10*10 میلی‌متر
  • وزن
    20 گرم
  • ولتاژ ورودی
    12-24 ولت
  • ولتاژ خروجی
    5 ولت
  • شدت جریان خروجی
    3.1 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    2 عدد                                                                                                                                                                           

ایده برتر پارسیان:

  • با دوام و دارای طول عمر بالا

محصولات شرکت باسئوس همواره از کیفیت ساخت بسیار مطلوب و طول عمر بالایی برخوردار بوده اند و از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند. این موضوع در رابطه با شارژر فندکی Grain-ML01 نیز صادق است. این شارژر فندکی خودرو برای موبایل از پلاستیک سخت ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، خراشیدگی، فشار بیش از حد و ضربه صدمه نمی بیند. از این جهت می توان گفت که قیمت شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01 کاملاً مناسب بوده و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها در خودروی خود می توانید از آن استفاده نمایید.

  • امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان

شارژر فندکی خروجی 5 ولت باسئوس Grain-ML01 دارای دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان را به شما می دهد. از این شارژر فندکی برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست می توان بهره برد. لازم به ذکر است که شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01 هم با گوشی ها و تبلت های اندرویدی (از طریق کابل MicroUSB) و هم با گوشی موبایل آیفون، آیپد و آیپاد (با کابل تبدیل USB به لایتنینگ) سازگار می باشد.

  • شارژدهی با سرعتی کاملاً قابل قبول

شدت جریان خروجی شارژر فندکی آیفون باسئوس Grain-ML01 حداکثر (در مجموع دو پورت) برابر با 3.1 آمپر است. به همین دلیل می توان از سرعت بسیار مطلوب این شارژر فندکی، به خصوص در هنگام شارژ گوشی، اطمینان داشت. نکته قابل توجه در این زمینه این است که در شارژر فندکی دو پورت باسئوس Grain-ML01 از چیپ هوشمند استفاده شده که باعث می شود تا شارژر متناسب با نیاز و ظرفیت دستگاه های متصل به آن، شدت جریان خروجی را به صورت هوشمند تنظیم نماید. این ویژگی سبب افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های متصل به شارژر و جلوگیری از وارد آمدن فشار به باتری خودرو می شود. کلیک کنید

اگر در فکر خرید یک شارژر فندکی هستید اما در بین مدل های مختلف و آنچه دقیقاً نیاز دارید، مرددید با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان مجرب این سایت فروشگاهی اماده راهنمایی شما در این باره هستند.





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 13 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی